måndag 13 augusti 2012

Ugnspannkaka med bacon- och purjolökstopping



Ingen vidare lust till matlagning. Och Max ber om baconpannkakor. Orkar inte stå och steka pannkakor så som han vill så jag hoppas att mitt alternativ duger. Sist jag bjöd på detta så åt han i alla fall.

Utesluter champinjonerna denna gången. Använde mig istället av 4 paket bacon.

http://lottasmat.blogspot.se/2011/12/ugnspannkaka-med-bacontopping.html






Försäkringsbolaget levererade min nya cykel idag. Denna ska jag vakta som en hök. Men när den står låst i ett ställ och folk ger sig på den så blir jag väldigt irriterad. 

Hoppas den håller lite längre denna gången och jag tror inte den ska stå vid busshållsplatsen.


Tjejerna försökte sätta ihop den men eftersom vi inte kunde hitta verktyg så väntar vi på gubben. Inte lätt hitta något när han har sina saker överallt. Blir bättre när han har allt på plats i garaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar