fredag 23 mars 2018

Vi testar - The Coconut Collaborative strawberry




När jag ser något nytt i affären måste jag testa. Fanns två sorter i min ICA-butik, jordgubb och blåbär. Jag valde jordgubb. Det ska tydligen  finnas två smaker till enligt pressmeddelandet

Magda: Mycket konstig grimas med ordet "Konstigt" ***

Jag: Tjock, krämig. Markant, mycket markant kokossmak. Har svårt att känna jordgubbssmaken. Konstig bismak. Ingen wow men tror att den växer med tiden. Dyr och ska mycket till för att jag ska köpa den igen. ***

The Coconut Collaborative får alltså tre * av oss men testa själv. Smaken är som baken - delad. 😉

Kokosmjölk med bakteriekultur 85%
Kokosvatten 23%
Majsmjöl
Potatisstärkelse
Stabilisator  (pektin)
Bakteriekulturer
Jordgubbskompott

Bägare: plast med metallock samt pappersomsvep.

Tillverkad i Belgien.
Distributör i Sverige: Conaxess Trade Sweden AB, Solna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar