onsdag 14 september 2016

Smakbox - Nya vanor 2


Idag kom min första Smakbox. Tänkte att jag också skulle få en box på posten med roliga saker. Magda har Glossybox och Maja har både Glossybox och Bakbox.

För dig som inte vet vad Smakbox är så kan du läsa mer på deras hemsida. Men enkelt förklarat så är Smakbox en prenumeration för dig som är matintresserade och vill upptäcka nya produkter. Varannan månad kommer det hem cirka 15 nya smaker och produkter från små och stora varumärken. Alltså en chans att kanske prova på produkter som du inte skulle provat annars. 


Det är en låda fullproppad med spännande saker. Lådan jag skulle få var Nya vanor men den hade varit så efterfrågad att Smakbox gjorde en Nya vanor 2. Det är alltså den som kom hem till mig. 



Det första vi testar är Hey Yumi! Triassic garden! 


Goda och väldigt söta dinosaurier. Då menar jag både i utseende och smak. Jag testar dessa även om de inte är veganska. Innehåller gelatin. 



Kiviks äppelmust har vi druckit innan. Självklart med Österlen och Kivik precis "runt hörnet".



1 liter äppelmust innehåller 1,3 kg äpple. Alltid lika gott. Fräscht och extra lyxig riktigt kall med isbitar.

Det finns många flera nya produkter i lådan som jag kommer att prova under de kommande dagarna. Så håll utkik om du vill veta mer om vad som fanns i lådan.

Är du nyfiken på att själv testa Smakbox? Använd då min unika kod x63vwj så får du 10% rabatt på din första Smakbox. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar