torsdag 9 september 2010

Blogg start

Jag har funderat på det under lång tid. Det här med att blogga. Jag har så mycket inom mig som bubblar så varför inte. När det sedan kom till vad jag ska blogga om så var det svårt. Lever i en multidisfunktionell familj och hade kunnat blogga om min vardag och livsproblem. Men jag tycker det finns tillräckligt med elände att läsa ändå. :D
Så jag väljer därför att blogga om MAT. Recept, mat och det njutning som mat kan vara.
För mig är mat inte bara att stå och slava vid spisen och sedan trycka i sig maten så fort som möjligt.

Mat ska vara en glädje och en njutning.

Klart sedan är jag såklart stolt över att sätta god mat på bordet som min familj vill äta. Vilket faktiskt inte alltid är fallet. Jag har kräsna familjemedlemmar. :D

SÅ välkommen till min blogg och jag hoppas att du hittar glädjen i MAT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar