fredag 26 november 2010

Nya bakdukar

Min Maxi-butik har ett erbjudande just nu. Om jag köper 2 förpackningar av märket "Ögon"


så får jag en bakduk. Eftersom jag köpt ganska mycket choklad nu av just detta märket så har jag fått nya bakdukar.
Jag skämdes lite när jag hade plockat på mig 3 stycken men det stod inte någonstans att det fanns en gräns. Jag köpte ju 8 paket choklad och hade egentligen rätt att ta ytterligare en bakduk.


Det är konstigt det där med bakdukar. Jag har köpt massor av kökshanddukar för att ha som bakdukar men plötsligt så har de använts till att torka både händer och annat på. Visst är de nytvättade kan jag väl använda dem som bakduk i alla fall men jag vill ha handdukar som enbart används till bakdukar.

Dessa tror jag får lov att vara ifred. Finns inte en chans att någon skulle ta fel på dessa och kökshanddukarna.
Kommer att förvara dessa i extraskålen till min älskade köksmaskin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar