onsdag 6 januari 2016

Lycklig dotter


Tror att jag just nu är världens bästa mamma. ;-)

När Magda fick höra att gruppen Lillasyster skulle ha en spelning i Kristianstad blev hon tokig. När hon insåg att åldersgränsen var 18 år blev hon otroligt besviken.

Lillasysters musik har funnits i hennes hörlurar många jobbiga stunder.

För att muntra upp henne tänkte jag fixa en Lillasyster t-shirt. Tyvärr säljer de bara sina merchandise på konserter så det gick inte. Eftersom jag tidigare har jobbat med Lotten som är "Lottarock", arrangören av konserten, chansade jag och undrade om hon hade möjlighet att vara skickebud. Det Lotten istället ordnade var mycket bättre.

Om Magda hade målsman med sig fick hon komma på konserten. Inte nog med att det skulle bli en konsert av Lillasyster hon fick också lyssna på bandet Frank.

Som extra överraskning hade jag tagit ut pengar så hon fick inte bara köpa en t-shirt utan hon har också förbeställt Lillasysters nya skiva som kommer att skickas hem till henne på posten. Signerad.



Gissa om jag har en lycklig dotter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar