tisdag 26 januari 2016

Produkttest - Spotless



Målar naglarna varje söndag men idag gjorde jag ett undantag eftersom jag inte målade naglarna i söndags. Kände inte att det fanns behov att måla om dem eftersom nagellacket fortfarande var fint. Idag däremot hade jag lyckats pilla bort färgen från tummen. Jag är ganska duktig på att inte måla utanför men ibland fungerar inte händerna riktigt och jag kladdar. Ville därför testa en produkt som skulle förenkla målningen av mina naglar.

Spotless är en produkt som ser ut som ett nagellack. Tanken är att du ska måla utanför på nagelbandet och INTE på nageln.

Låt torka i fem minuter och måla sedan naglarna som vanligt.

Spotless fungerar som en barriär mot nagellacket.
Det känns ungefär som om du får lim på fingrarna som torkar.


Sedan är det bara att pilla bort och dra bort Spotless. Och du har perfekt målade naglar.


Jag är väldigt nöjd med resultatet. Fungerade över förväntan faktiskt. Det gäller visserligen att man inte målar Spotless på nagelbädden för då drar man såklart bort nagellacket.

Spotless har jag köpt från Lyko och det kostade 149 kr. Eftersom den butik som jag handlar i inte hade den i sortimentet gjorde butikspersonalen en beställning som jag betalade i butiken och sedan kom produkten hem i brevlådan utan någon kostnad för frakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar