tisdag 4 augusti 2015

Godis och kläder

Måndag och tisdag på ordinarie jobbet. Blev 10 timmar varje dag för att hinna med allt och för att fullfölja mitt åtagande med 20 timmar i veckan.

Onsdag, torsdag och fredag kommer jag jobba på kanotuthyrningen.

Har kämpat dessa timmar för att jag ska vara ledig i helgen. Dels känner jag att jag behöver vila men familjen behöver också mig. För att inte tala om hemmet.

Jag passade också på att handla lite godis tillskrivbordslådan.

Nyttigare godis för att orka med när blodsockret sjunker och hjärnan slutar funka.

Testade cashew mango baren. Riktigt god. Resten ligger i lådan och väntar.

Härligt att göra en insats.

På väg hem stannade jag till hos Lilla Längan eftersom jag visste att Inga-Lill hade 50-75% rea.



Hos Inga-Lill hade jag tidigare kollat in en klänning. Snål som jag är tyckte jag att 599 kronor är lite i häftigaste laget. Så jag lät bli att köpa klänningen. Som jag ångrade mig. När jag idag stannade utanför hoppades jag att den fortfarande fanns kvar.

På väggen hängde en klänning kvar. Den enda som fanns kvar. Med lite bultande hjärta gick jag fram och läste....

Storlek 44.

Så överlycklig. Även om det inte hade varit 50% rea så hade jag köpt den.

Nu köpte jag också:


  • Jeans mörkblå Ze-Ze Concept
  • Lång kofta mörkblå Peppercorn
  • Ärmlös tunn blus svart/vit Ze-Ze Concept
  • Linne svart Ze-Ze Concept
  • Linne gul/grön Ze-Ze Concept
  • Linne cerise Peppercorn
  • Linne gammalrosa Capri Collection
  • Sjal vit Peppercorn
  • Sjal svart Peppercorn
Riktigt nöjd med mitt köp och slutsumman blev 1302 kr.

Mycket pengar men också mycket kläder. 

Tyckte jag kunde unna mig detta efter min kamp i sommar. En belöning till mig själv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar