torsdag 2 juli 2015

Vilken härlig dag

När jag äntligen orkade ur sängen beslöt jag och tjejerna oss för att ta en tripp med bilen. Först åkte vi inom sommarjobbet för att kolla på arbetskläder. Sedan skulle vi hämta Max halsband som varit på lagning. När vi gick mot guldsmedsaffären gick vi förbi en klädbutik och jag fyndade.

Har länge velat ha en kavaj. För de där dagarna på kontoret när jag vill känna mig lite mer uppklädd. På stället för fyndplagg hittar jag en kavaj som jag verkligen gillade och det var min storlek med. Plånboken blev glad också eftersom det var ett riktigt fynd. 60 kronor.

När vi gjort vad vi skulle där åkte vi vidare till nästa stad för att äta middag. Eller lunch. Blev paff när jag upptäckte att de hade lunchbuffé till klockan 16.


Förrätten blev vegetarisk sushi.



Varmrätten blev vegetariska vårrullar och dumplings med grönsaker.

Efterrätt skippade vi och gick en runda på stan. Jag fyndade ett armband, helt i min stil, på Gina Tricot.

Efteråt tog vi en islatte av soja på Espresso House.


Sakta drog vi oss mot bilen och åkte hemåt. Glada och nöjda över hur dagen blev. Härligt!  Nu är kroppen slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar