tisdag 7 juli 2015

Ytterligare en lång dag

Trött. Så otroligt trött.

Jag jobbade 11 timmar idag bara för att jag ska hinna med allt. Kändes så skönt när jag lämnade kansliet. Lönerna är lämnade till revisionsbyrån och jag kommer under veckan få allt underlag för utbetalning. Den enda dag jag kan komma in på kontoret och göra klart inför löneutbetalningarna är på söndag. Ska kämpa så mycket jag kan för att få allt avklarat.

Imorgon ska jag till kanotuthyrningen och som vädret ser ut just nu tror jag inte att vi kommer att attackeras av gäster. Däremot hoppas jag att det kommit lite bokningar så jag får fixa med det.

Ska även fortsätta med, städning och sortering. Finns alltid något att göra.

Nu ska jag sova och vila kropp och knopp. Börjar bli jobbigt nu men jag kämpar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar