fredag 6 juni 2014

Dagen efter



Så som huvudet dunkar kunde jag tro att det var jag som druckit alla de där tomburkarna jag plockade undan igår.

Så som kroppen smärtar kunde jag tro att jag blivit överkörd av en ångvält. Som sedan stannade och backade över mig också

Men sanning är att jag tog två smutt på Max champagne och inte såg till en enda ångvält.

Traktorer och lastbilar som körde studenterna såg jag men jag var inte i närheten.



Jag utförde inte mer akrobatik än att gå på mina fötter. Bära saker som var för tunga, egentligen. Gick för många steg, egentligen. Vilade för lite, egentligen.



Men det var igår en trevlig fest för att fira Max student.

Maja gick loss med kameran och jag ska senare gå igenom hennes bilder. Ni får stå ut med risken att se mer studentbilder.

Bilderna jag visat är, precis som de flesta bilder i bloggen, tagna av min mobiltelefon. För den bästa kamera är den man har med sig och jag orkar inte använda min "riktiga" kamera längre.

Min lille gosse har tagit studenten. Min lille gosse har slutat skolan. Min lille gosse har blivit stor och jag tror hans mamma går igenom en liten identitetskris.

Men den får vänta. Nu blir det en runda till Sweden Rock för att hämta hem en vissen student.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar