lördag 9 april 2016

Lördag


Idag var det dags för vårens högskoleprov. Det var Majas andra gång. Denna gången verkade hon inte alls lika nervös som första gången. 

Jag följde trots det med. Under första provdelen satt jag utanför och väntade. Vid första pausen gick vi tillsammans till kafeterian. Maja gick tillbaka och jag stannade kvar med kaffekopp och massor att läsa. 
Maja kom tillbaka vid paus och när det var dags för lunch hade jag redan köpt kycklingsallad. 
Efter lunch åkte jag till Ulrika för två timmar av ideellt arbete. 


Vi har i familjen fått en ny favorit - Ginger Joe. Givetvis alkoholfri och köpt på ICA Max.  Vet att Ginger Joe också finns på Systembolaget med alkohol i. Jag dricker inte alkohol och Magda är inte tillräckligt gammal. 


 Kände att jag behövde lite ny färg på naglarna. Jag älskar mina naglar men var tvungen att testa detta.

Faby är ett fantastiskt märke. Det är enkelt att applicera, täcker bra och torkar snabbt. Denna färgen heter Bohemien. Så snygg.

Hade önskat att jag hade kunnat köpa fler färger av Faby. Hela färgpaletten är så snygg. 119 kr för ett nagellack är väldigt mycket när plånboken är tunn men i detta fall är faktiskt de kronorna väl spenderade. Om man nu MÅSTE köpa nagellack. Det är inte livsviktigt men ibland behöver man lite lyx.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar