söndag 20 november 2016

Doppresent



Idag döps barnens yngsta kusin. Min yngsta lillebrors dotter. Jag firar inte dop men när gubben frågade om jag kunde hjälpa honom att köpa en doppresent visste jag precis vilken gåva som Elly skulle få.

Jag har aldrig tidigare handlat från RofaDesign men sett deras produkter både på Facebook och Instagram.

Beställa från hemsidan var enkelt men jag hade lite frågor angående min beställning så jag skickade ett mail. Dagen efter fick jag ett sms med ett underlag om hur min beställning skulle se ut. Vi skickade några sms fram och tillbaka.  Otroligt bra service. De ville verkligen att jag skulle bli nöjd.

När paketet kom blev jag väldigt orolig. Personalen berättade att mitt paket legat i botten och var mosat. Jag andades inte under tiden jag öppnade paketet. Som tur är låg minnesskåpet i ytterligare ett paketet som var av hårdare kvalitet. Skåpet var helt och jag kunde andas igen.
 


Det är så fint. Precis vad jag tänkt mig.
För att ni ska se texten bättre har jag lagt ett turkost papper under glaset.


Som tillbehör i skåpet finns några fina nålar som man kan använda för att fästa sina minnen.

Tyvärr kan ingen gå på dopet men presenten är överlämnad. Hoppas att skåpet blir uppskattat och fyllt med fina minnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar