söndag 12 juni 2011

Ingen veckomeny vecka 24

Jag ger tillfälligt upp mina försök att ha en veckomeny. Jag gör också ett uppehåll i att uppdatera bloggen dagligen.

Dels är familjen splittrad på olika platser med anledning av skolresor och lägerskolor. Dels arbetar jag nu heltid. Denna period 6 dagar i sträck och jag behöver samla kraft.

Känner att kroppen inte vill som jag vill. Mycket energi kommer att gå till att bara orka. Längtar varje vinter efter värmen och hoppas att min kropp ska må bättre. Varje sommar reagerar jag på kasten mellan värme och kyla, solsken och regn. Skulle vilja ha ett stabilt klimat. Tyvärr hittar jag inget sådant i Sverige.

Ska försöka att uppdatera min blogg men hoppas att ni under en period nöjer er med att blicka tillbaka. Det finns lite recept att leta bland. Men jag lovar att så fort jag orkar lägga in ett nytt inlägg åt er.

Ha det underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar