fredag 3 juni 2011

Ren njutning


Har varit på Torngårdens Gårdsbutik och gjort av med pengar igen. Men jag tycker det är enbart positivt.
Har köpt present till två lärare som kämpat med Max för att hjälpa honom att få betyg. Än vet vi inte om de kom hela vägen fram men det ser mycket ljusare ut än vad jag har befarat. Jag har köpt en flaska med jordgubbssaft och en påse med jordgubbsgodis var till dem.

Marléne, ägaren, berättade att, troligtvis, nästa vecka får hon in jordgubbsmarmelad med vit choklad. Låter som ren njutning. Men redan nu finns hallonmarmelad med choklad. Köpte en burk till Maja.



Under tiden som Marléne slog in presenterna till lärarna så fick jag syn på hjortrontoppar. Kunde inte motstå utan köpte en strut. De var supergoda.

Det är alltid lika roligt att komma till Torngårdens Gårdsbutik. Även om jag varit där så många gånger hittar jag något nytt att testa.

Behöver du present till gammal eller ung, man eller kvinna så åk till Torngårdens Gårdsbutik i Östad, mellan Olofström och Näsum. Där finns inte bara ätbara produkter utan mycket, mycket mer.

http://www.sibbesson.se/gardsbutiken1.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar