lördag 5 mars 2011

Hus och Villa-mässa i Malmö

Igår gick kroppen på sparlåga. Orkade inte mycket. Lämnade familjen åt sitt öde när jag åkte till jobbet. De överlevde med hjälp av pizza från en av våra pizzorior här i byn. Det var de nog glada för. Att få vara "normala" och äta pizza en fredagskväll.
Själv satt jag på jobbet och lyssnade på min kollegor medan de tog upp beställning till en hamburgerkedja. Föll inte riktigt mig i smaken. Det blev en sallad. Skulle föreställa en Grekisk sallad men innehållet gjorde mig tveksam. Typ Kajsa Varg "Man tager vad man haver".  Morötter och gröna oliver är INTE en Grekisk sallad. En enkel vinegrett gjorde däremot susen.

Idag åker jag, gubben och gubbens kusin till Malmö för att besöka Hus och Villa-mässan. Ska bli intressant. Hoppas jag orkar annars blir det många monterstopp där det finns sittmöjligheter. EN god kaffe hade också varit toppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar