lördag 7 november 2015

Produkttest med Smartson


Genom Smartson har vi fått möjligheten att testa två olika produkter ur Santa Marias asiatiska sortiment. 

Det handlar om Asian Spices Paneng Red Curry samt Asian Wok Soy & Sweet Chili. 

Jag valde idag att använda mig av Soy & Sweet Chili eftersom kryddpåsen innehåller fisksåspulver. 

En flaska räckte till både en vegansk wok till mig och en biffwok till familjen.

Grönsakerna jag strimlat till woken är vitkål, purjolök, röd paprika, morot, sockerärtor och champinjoner.

Till familjens wok strimlade jag också minutbiff.

Trots gubbens motvilja till ris serverade jag det till. Nudlar hade också varit gott men det fanns inga i skåpet. Tycker att det hade gått utmärkt att bara servera woken utan ris eller nudlar. 



Alla gillade woken väldigt mycket. Snabbt och enkelt med wok. Gubbens kommentar var:

- Jättegott! Detta måste vi ha igen. Tänk man behöver inte krydda när man har en sådan flaska i maten.

Hm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar