torsdag 30 mars 2017

Produkttest från Buzzador



Jag har genom Buzzador fått möjligheten att testa en bredbar vegetariskt pastej. Förpackningen på 200 gram från Pastejköket är en pastej som är gjord på ärtprotein smaksatt med Karl-Johan svamp.

Konsistensen var hårdare än vanlig leverpastej men jag hade inga problem alls med att bre den på mackan. Den var riktigt god. Smakade inte som leverpastej men jag blev lite besviken eftersom jag förväntade mig en markant svampsmak. Helt ärligt kände jag faktiskt ingen svampsmak alls. 

Kommer absolut att köpa denna produkt efter testet. 

Innehåll: Vatten, rapsolja, stärkelse (ris, majs), ärtprotein (4,5%), jästextrakt, ärtfiber, salt, druvsocker, karamelliserat socker, lökpulver, purjolökspulver, glukossirap, kryddor och örtkryddor (bl.a. mejram, vitpeppar, ingefära, muskot, kryddnejlika, kardemumma, paprikapulver, persilja, svartpeppar, cayennepeppar, rosmarin, timjan, gräslök), svampgranulat (Karljohansvamp), arom, grönsaksbuljongpulver.

Rekommenderat pris: 19.90 kr

Betyg: 4/5





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar