fredag 6 maj 2011

"Jordgubbslåda" från Sibbessons Gårdsbutik


Fick i uppdrag att hitta på något roligt till min mamma som idag fyller år. Tänkte direkt på Sibbessons Gårdsbutik och begav mig dit.

http://www.sibbesson.se/gardsbutiken1.html

Helt otrolig service fick jag. Nu kan mamma njuta av bland annat jordgubbssaft, jordgubbssås, jordgubbsgele och torkade jordgubbsgodis. Allt tillverkat av Sibbessons egenodlade jordgubbar. Fantastiskt.
Hoppas att mamma kommer att gilla all jordgubbssmak så här någon månad innan hon kan skörda sina egna hemodlade.

Kan verkligen rekommendera de torkade jordgubbarna. Jordgubbgodis kallas de för. Det är som att ta en bit sommar i munnen. Vilken underbar smak. Jag ska köpa några påsar och försöka gömma till kallaste vintern. Då ska jag njuta med sommar i munnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar