onsdag 23 december 2015

Torsdag


Jag hade ett hemskt migränanfall i söndags och ändå sedan dess har jag haft huvudvärk. Tur att jag har kunnat arbeta hemifrån denna veckan. Att sköta hemsidor och Facebook-sidor funkar faktiskt från vår som helst i världen.  Just nu skulle jag vilja sitta i en solstol, gräva med tårna i varm sand och sippa på en paraplydrink. Virgin då eftersom jag inte dricker alkohol. 
Lovat att shoppa lite med tjejerna och oroade mig för att hamna i julshoppande galningar men det var faktiskt lugnt i stan. Inte alls så mycket folk som jag befarat. 



Vi pausade på Espresso House och även mobilerna fick TLC. Tomtelatte för ungdomarna och sojalatte för mig. 

Gissa om jag var färdig efter några timmar. Glad att komma hem, få mat och slänga upp fötterna i soffan. 




Efter maten var det dags för en av våra "traditioner" nämligen Victoria Secret Fashion show.



Maja kröp ihop i soffan med Rex för att titta på de vackra änglarna.

-Pink, Pink, Pink, skriker hon när det är dags för underkläderna av märket Pink kommer in på catwalken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar