måndag 1 september 2014

Maja och Magda testar


- Skittles!! Mamma, vi måste testa. Jag har hört så mycket om dem, säger Magda.

På Netto hittade jag tre olika varianter : Fruits, Crazy Sours och Confused?.

Magda fick också syn på Junior Mints som en vloggare pratat om. Så de fick också följa med hem.

Jag blev inte riktigt övertygad. Jag älskar ju Jelly Beans. Skittles är visst goda men de blir lite söta i längden.



- De sura är inte så sura som jag tänkte, säger Magda. Surt ska vara surt.


- Jag tycker alla är jättegoda. Jag ÄLSKAR dem, säger Maja.


- Vad äckligt!! Nu trodde jag att den gröna skulle smaka äpple men den smakade ju körsbär, utbrast Maja.



Förvirrat?

Rex psykar Maja och fick smaka även han.

Junior Mints överraskade mest.



- De är ju mjuka, säger Magda.
- De smakar precis som After eight, säger Maja.
Jag kan bara hålla med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar