tisdag 29 november 2011

Ko-San middag




När jag och ungarna varit på bup igår unnade vi oss att äta mat på Ko-San i Kristianstad. Köpte hem mat till gubben också så han slapp svälta.

Max och jag åt nudlar med kyckling. Tjejerna tog kycklingspett och gubben fick stekt ris med lax och tigerräkor.  Han som inte är så förtjust i asiatisk mat gillade det. Det var nog räkorna som gjorde det. Jag bad dem minska chilin. För även om gubben gillar stark mat så får det inte vara för starkt.

Jag frågade gubben om han ville ha sushi men han tvekade. Får väl ta honom till Ko-San någon gång så han får äta sushi.

För oss kostade det ungefär som ett McDonalds besök och jag tycker det är mycket godare att äta på Ko-San. Är inte så förtjust i de där hamburgarkedjorna. Men gubben och ungarna hade gärna ätit där. Tur jag för en gångs skull fick min vilja igenom.

http://www.ko-san.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar