torsdag 3 november 2011

Vanligt torsdagskaos

Idag har jag planerat lite väl mycket. Gäller att hålla tungan rätt i munnen för att hinna med allt.
Visst är det bra att få saker avklarade men jag behöver kanske inte trycka in allt på en dag.
Börjar dagen med en tripp till vårdcentralen. Tror bilen hittar dit själv så mycket som jag ränner där.
Idag ska de ta blodprov för att kolla njurfunktionen. Man får tydligen inte få kontrast i blodet om njurarna inte är ok. Och i så fall blir det inget av röntgen nästa vecka. Pest eller kolera?

Nästa stopp går snabbt. Ska få en kasse levererad i utbyte mot lite kontanter. Hm, inget mystiskt innehåll i kassen alls.
Det är bara dags för påfyllning av aole vera-juice och tandkräm.

Därefter startar bilen igen och kör några mil. Ska hem till fantastiska Ulrika och fixa lite praktiska saker som är nödvändiga när man är nyval kassör.

Efter det är det hemfärd.

Vad väntar mig när jag kommer hem? Troligtvis mer kaos. Men en sak i taget.

Mat? Va, ska vi äta idag också? Lotta får trolla med knäna. Eller kanske har någon annan förberett?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar