söndag 21 oktober 2012

Min barbar



Magda gör idag skäl för namnet Magdamonster. Hon sitter vid kökabordet och knäcker skal och suger saft.

URK!!

Jag gillar inte kräftor. Men mitt monster gör.

Igår fick hon en extra present av mormor och morfar. En förpackning med Jumbokräftor.

Vill du vinna Majas hjärta ge henne choklad. Vill du vinna Magdas hjärta ge henne kräftor.


-När jag är 20 år och inte bor hemma ska jag äta kräftor frukost, lunch och middag. Fy, vad mitt hem kommer att lukta. Maja kommer aldrig att hälsa på mig. Titta mamma denna är missbildad. Stackaren. Jag plockar bort alla inälvor. Oj, jag knäckte klon. ARG!! Revben. Mamma, vad äter kräftor? Hur får kräftor barn? I'm the crawfishmonster. AH! Jag fick bajs i munnen.

Idag är Magda en lycklig ordbajsare. Hinner inte svara förrän hon är i nästa tanke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar