tisdag 23 oktober 2012

Snurr, snurr, stopp

Det har snurrat lite väl fort under den senaste veckan. Känner att jag tar stryk. Att jag aldrig ska lära mig att jag inte orkar busa på som friska människor? Varför kan jag inte acceptera? Lurar bara mig själv.

Att ge goda råd till andra är lätt men att leva efter dem själv är svårt.

Skulle tagit tidig kväll framför tv:n igår men måsten drev på mig. Slutade med att jag satt med mängder av papper runt mig och försökte laga en söndrig häftapparat. SUCK!!

Blir så irriterad över stunder där jag lägger ner tid och kraft för... ingenting.

I natt har kramperna i bröstet hållt mig vaken. Snurrat och snurrat och inte fått många timmars sömn. Att då upptäcka att dagens möte innan jobbet är inställt kändes skönt.

Nu har jag skickat mina tre monster till skolan, utfodrat djuren och mig själv samt bytt på tvättmaskinen.

Förmiddagen tänker jag tillbringa i sängen. God morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar