fredag 27 mars 2015

Jobbigt och bättre



Jag har haft några riktigt dåliga dagar. Riktig dåliga dagar. Men som en väldigt klok kvinna sa till mig så måste jag accepterar de dåliga dagarna. Jag vet att det kommer bättre dagar.

Försöker fokusera på de saker som jag faktiskt har lyckats klara av. Och det är inte lite jag har gjort.

En av de största bedrifterna är att revisorn godkände bokföringen.



Tänk att jag trots all kaos i knopp och kropp så här jag lyckats fixa bokföringen.

När jag lämnade revisorn var min energi på topp. Jag kände så mycket glädje och var så inspirerad. Tro på mig själv. Jag tycker det är så kul med bokföring. Kanske skulle lära mig vad jag gör.

Glöm inte bort att komma ihåg att vara tacksam för de bra dagarna. Minns dem och var säker på att de sämre dagarna kommer att gå över. Kämpa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar