måndag 15 juni 2015

8 dagar i sträck


Idag har jag jobbat i 8 dagar i sträck. Det återstår 11 dagar tills jag har ledigt. När jag skriver det här och läser mina ord känns det omänskligt.

Visserligen känns det faktiskt inte speciellt tungt. Mina två olika arbeten är så olika att de kompletterar varandra. På ena stället träffar jag människor som är lediga och är ute efter att ha roligt. På det andra stället handlar det om papper, bokstäver och siffror. Visserligen några människor också. Även om de inte är lediga så är de väldigt roliga att umgås med. Man kan säga att mina jobb faktiskt inte känns som jobb eftersom jag har så roligt.

Måste erkänna att kroppen mår skit och hjärnan tar paus ibland men jag klarar läget. Än i alla fall.

Lite orolig över att inte lyckas kombinera jobben nästa månad men jag hoppas att det går att lösa.

Socialen ringde och berättade att de kallat till Lots-möte. Skola och bup är kallade. Hoppas att detta blir ett tillfälle att få alla att arbeta åt samma håll. Mot Magdas bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar