tisdag 9 juni 2015

Wrap med pulled Oumph


Oumph var faktiskt så gott som jag trodde. Det var verkligen en smak som passade mig.

Pulled Oumph som jag testade luktade och smakade väldigt likt pulled pork.

Nu menar jag inte själva köttsmaken utan snarare konsistensen och den lite rökiga kryddningen.

Tillsamman med gurka, tomat, paprika, majs och salladsblad blev det en god wrap. Toppade med lite naturell iFraiche från Oatly.

Jag lät pulled Oumph tina innan jag stekte det. Precis som det står på förpackningen.

Familjen får klyftpotatis och korv i olika former. Det vet jag går hem. Även hos en sjuk Maja.

Till det serverar jag grönsaker i olika skålar. Gubben får också stekt lök. Vilket han verkligen gillar.

Max hjälpte till att skära potatisen medan jag skalade. Kul att samarbeta i köke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar