lördag 27 juni 2015

Migrän och raw



Första lediga dagen på 19 dagar och jag vaknar med huvudvärk from hell som utvecklas till migrän. Den värsta sorten med kräkning, blixtrar, sluddrig tal och halv ansiktsförlamning. Surt!

Först vid 15- tiden orkade jag ur sängen. Då hade medicinen börjat verka. 

Lyckades både duscha och starta en maskin tvätt. 

Magda bestämde att hon skulle laga mat och det skulle grillas. Lite hjälp fick hon av gubben som kom hem precis i tid. Grillat kött, vitlöksbröd, råstekt potatis och grillade majskolvar.  

Själv gjorde jag en sallad. Körde idag raw. 

Imorgon hoppas jag på en bättre dag. På måndag kör jag igång igen. Denna gången blir det bara tre dagar jobb, en dag ledig och sedan 16 dagar innan en dag ledig.

Jag ska nog klara sommaren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar