tisdag 6 november 2012

Bloggkärlek

iloveyourblog1.jpg
http://emschen.se/



Jag har visst tilldelats lite bloggkärlek. 


Emschen har en blogg som jag läser hade givit mig lite LOVE. Utan att jag märkt det. Hon är inne hos mig och läser också.


Det är så roligt när det man skriver uppmärksammas. Att orden som flödar ur mig kan beröra någon annan också. 

Visst det är mycket skräp på min sida men jag hoppas att lite vettigt också finns här.

Jo, det finns det nog. För varför återkommer 250-300 personer varje dag och läser mina inlägg om de inte vill?

Jag sänder kärleken vidare.





Bloggar som jag besöker och läser. Personers ord som berör mig på lika sätt.

2 kommentarer:

  1. Tack för bloggkärleken söta...<3
    Jag är här inne och läser varje dag. Kommenterar inte alltid men jag är här och ser dig och hör dig. Och tänker att du är superkvinnan.
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är samma för mig. Jag ser dina inlägg. Läser alltid men kommenterar inte varje gång. Ibland finns inte ork eller tid. Men du skänker mig så mycket glädje med dina tokigheter. Tar mig ut på äventyr och fyller mitt liv med färg.

      Tack, tack, tack du fantastiska människa.

      Radera