söndag 25 november 2012

Tålamod

Ha tålamod.

Så fort jag får tillgång till en dator ska jag berätta om gårdagens temadag Tjejer med adhd i Malmö. Vilken dag! Rekommenderar varmt alla som får möjligheten att gå på en sådan dag att göra det.

Upplägget varierar nog men tanken bakom är den samma. Sprida information om flickor med adhd.

Kan avslöja att Attention Nordöstra skåne funderar på att ha en sådan temadag. Tid, ekonomi och ork ska bara räcka till för styrelsen.

Att intresset är stort märks. Det var kö till dagen i Malmö.Vi fick ett mail där Attention bad oss meddela om vi inte kom eftersom så många ville gå.

Sedan behöver jag en dator under en längre tid så jag kan leta upp någon annanstans där jag kan ha min blogg. Eller om jag är villig att betala blogger för att vara kvar här.

Har också börjat fila på en facebooksida för Lottas mat. Facebook tar inte betalt för att jag ska kunna lägga upp bilder.

Men ha tålamod med mig. Just nu ska min lilla ork räcka till mycket. Både ilskan och gråten är inte långt borta. Min orm väser högt just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar