söndag 11 november 2012

Förlåt mig



Förlåt mig alla ni som läser. Idag blir det inte många knop. Ligger i soffan framför tv:n.

Kände redan i fredags att jag började känna mig lite förkyld.  Brukar inte vara förkyld så det är nog en ordentlig bugg.

Typiskt! Äntligen ledig söndag och så jobbar gubben över och jag blir dålig.

Igår höll jag igång med barnbarnen så det fanns inte tid att vara sjuk.

Idag är det sämre.

Gossarna visade sig också båda två vakna med feber.

Vi tillbringade dagen i soffan och när nu gossarna hämtats och gubben och tjejerna åkt för att fira svärfar på Fars dag stannar jag i soffan.

Mat?

Får se om jag orkar.

Förlåt!

4 kommentarer:

  1. Krya på dig!
    I morgon kommer en alldeles ny dag...

    :-)

    SvaraRadera
  2. Vaddå förlåt? :):) Det är helt jättetillåtet att ligga på soffan och kurera sig. Hoppas att du mår bättre i morgon.<3
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det tillåtet. :D Måste må bättre i morgon. Måste.

      Radera