tisdag 22 januari 2013

Eleven.se

Hej!
Maja här. Nu när mamma mår dåligt så tänkte jag ta över bloggen lite.

Igår beställde jag från www.eleven.se och idag låg paketet på posten.




Jag köpte en hårborste som ska vara bra att reda ut tovor med. Söta fåret Shaun på. Kostade 199kr.


EOS lipbalm som jag har läst om på flera bloggar. I USA finns många smaker men eleven hade bara tre. Jag valde Honeysuckle Honeydew. Luktar otroligt gott och läpparna blev så mjuka. Kostade 89kr.


Tvättboll xl. Beställde blå men det kom en lila. Men jag behåller den ändå. Kostade 20kr.


 
Om man handlade över 300 kronor så fick man en goodiebag. I den fanns det ett doftprov till herr och ett till dam, en nattkräm och en bodybutter. Det är kul få lite prover gratis.
Tack och hej från Världens bästa Dotter. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar