måndag 28 januari 2013

Önskar

Bild från www.rubinpool.se


Om jag blundar och önskar riktigt, riktigt hårt blir det verkligt då?

Nja, om jag sparar och sparar så kanske en dag.

Vi har ett rum i källaren som just nu innehåller allt det som i framtiden, förhoppningsvis, ska flyttas ut i garaget.

I ärlighetens namn så finns det ganska mycket som skulle till loppis också.

Också det i framtiden den dagen rummet töms.

Men när det är tomt då?

Vi har ett torkrum, ett tvätt/pannrum och sedan har vi ytterligare två rum i källaren.

Att bygga sovrum där gillar jag inte men ett spa hade varit gott.

Infrabastu och ett spabad hade suttit perfekt.

Både gubben och jag går på massage varje månad för våra kassa kroppars skull. Sparar vi in på det så kan jag köpa bastun om 2 1/2 år. Men då kommer vi båda vara helt värkbrutna.

Men vill man så kan man.

Då kanske rummet är tömt och fixat också.

http://www.rubinpool.se/infrarod-bastu-i-kanadensiskt-cedertra-p-283.aspx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar