söndag 20 januari 2013

Orka

Idag är det illa. Jag HATAR att ha ont. Jag avskyr att ha så ont att jag svimmar av smärtan. Jag vill inte detta mer.

För att fixa dagen stoppar jag i mig de avskyvärda tabletterna. Hoppas att tramadol kan kapa toppen. Än ingen effekt men jag hoppas.

Kanske är det dags att acceptera att jag måste äta starkare tabletter för att orka.

Jag kanske borde fundera på om min livskvalite trots allt blir bättre även om jag riskerar beroende.

Även om jag gjort förändringar/förenklingar i mitt liv. Plockat bort många saker som jag helt enkelt inte orkar. Så finns det saker som jag måste orka.

Jobbet, hemmet och allt som innebär att vara fru och mamma i en npf-familj.

Är så rädd över att en dag inte orka. Vem ska då ta över?

Kämpar, kämpar och vill orka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar