måndag 14 januari 2013

Måndag och egotripp

Idag åker jag först på styrelsemöte med Attention sedan fortsätter jag ner mot Malmö för en egotripp.

Måndag ska jag äta middag och bara vara. Tisdag börjar med sen och lång hotellfrukost för att sedan bege mig ut på stan och shoppa lite. Efter sen lunch blir det besöka Tutankhamun utställningen.

På eftermiddag ska jag lyssna på två föreläsningar ”Tutankhamuns magiska grav” och ”Om Tutankhamuns begravning”.

Onsdag blir det sen och långsam frukost och efter utcheckning mer shopping innan jag vänder hem igen.

Riktigt ego. Och jag tänker inte ha dåligt samvete eller vara arg.

Med Buddhas ord i Dagens klokhet i mitt sinne så kastar jag kolbiten.

1 kommentar:

  1. Bra beslut. Bra att du står på dig för ditt eget utrymme.
    Och så intressant utställning och föreläsningar! Ska bli spännande att höra om dina upplevelser...

    Ha nu en riktig skön "ego"-tripp ;-)

    SvaraRadera