lördag 4 april 2015

Lördag mellan röda dagar

I morse åkte vi till Marcus eftersom gubben ville lämna påskägg till barnbarnen. Fick även i år som jag ville och äggen innehöll mest oätliga presenter. Det är tillräckligt med godis och socker i barns liv ändå. Så äggen innehöll t-shirt, tre-pack kalsonger, såpbubblor, sugproppspil, dvd, liten kyckling,  påse skumgodis och små chokladkakor.



Sedan bestämde gubben att Biltema skulle besökas men jag stannade kvar i bilen. Mitt bäcken vill inte riktigt samarbeta och det gör väldigt ont att gå och stå. 

Några stopp till så var vi äntligen hemma och Maja lagade mat. 



Jag fick en ovo-vegetarisk tallrik med Ica Gott Liv sojastrimlor.



Resten av familjen fick köttfärssås och spagetti. 

Nu har jag krupit ihop i sängen och ska försöka koppla av med lite regnljud i hörlurarna. Måste få koll på smärtan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar