måndag 9 september 2013

Tre-års jubileum


"Här är min fina diet, 7:2! 
Ät balanserad bra mat 7 dagar. 
Motionera 2 gånger i veckan. 
Rulla alla diet-profeter i tjära och fjädrar. 
Njut."




Vad tiden går fort. Idag är det jubileum på Lottas mat.

Den 9 september 2010 skrev jag första inlägg. Detta inlägget är faktiskt mitt inlägg nummer 2 773.

Totalt har över 200 000 besökt min sida sedan den något trevande starten.

Hoppas att jag har inspirerat någon till matlagning. Kanske gett lite information om våra funktionsnedsättningar. Till och med kanske gett lite insikt i hur det faktiskt är att leva med flera olika diagnoser i en familj.

Det har varit en resa under dessa åren och jag vill tacka er alla som kommit med kommentarer, hejat, peppat och tröstat. Men även till alla er som kommer in till mig och läser utan att visa er. Jag vet att ni är där.

Jag hoppas att ni vill fortsätta titta in och läsa om alla tokigheter som händer oss.

Det finns förändringar på gång som både skrämmer och inspirerar.

Tack för tre år. Hoppas på fler.

4 kommentarer:

  1. Jag har precis hittat till din blogg kan man säga. Har nog läst igenom ca 200 av dina recept nu och ikväll tänkte att jag skulle prova din paj med mangodressing till. låter supergott. fortsätt skriva. Det är en riktig vardagsskatt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. :D Vad roligt att du hittat hit till mig. Hoppas verkligen att det smakade.

      Radera
  2. Pajen var supergod. Sambon sa att det var den bästa paj han ätit. Bra betyg med andra ord. Ikväll provade vi dina tacostubbar. Även de var supergoda!

    SvaraRadera
  3. Vad glad jag blir att ni tyckte om det. Sådant behövde jag höra just idag. Tack så mycket.

    SvaraRadera