torsdag 6 november 2014

Magnus Uggla - Jag Mår Illa



"Illa, jag mår illa..."

Där stoppas likheten med Magnus Ugglas låt. Jag mår absolut inte illa av Gessle, Arja, Carola eller alla andra han sjunger om. För mig är det rent egoistiskt.

Magen snurrar lika mycket som Majas gjorde i berg- och dalbanan på tivoli i fredags.

Lyckades få ner lite spagetti och avokado igår. Köttfärssåsen jag gjorde till familjen gav mig ordentliga kväljningar.

Kaffe, detta livselixir, lyckades jag dricka tre koppar av. På hela dagen. I vanliga fall är det morgondosen.

Hoppas verkligen att det är en sjuka jag åkt på. Vill inte att det ska vara den nya medicinen som jag fått. Skulle det nu vara medicinen hoppas jag antingen att illamåendet är tillfälligt eller att medicinen hjälper.

Lite illamående tar jag gärna om värken lindras.

Förmiddagen tillbringar jag i sängen för att orka eftermiddagens sjukhusbesök och därefter (hoppas jag/vill jag) minimässa om dyslexi.

Medicinen har inte gett effekt på smärtan än. Har bara ätit den sedan i tisdags så jag bidar tid. Vissa saker tar tid.

Men jag mår illa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar