fredag 22 maj 2015

En lycklig fredag

Anamma burgare med pommes och grönt 

Vilken dag jag haft. Fått så mycket beröm idag att jag faktiskt skäms. Men jag erkänner att det var gott att höra. Jag behövde det. Var riktigt gott för självkänslan. 



Jag har fått jobb. Ett jobb. Hurra!!!


Som jag har skickat ansökningar och hoppats. Som jag har tvekat på min förmåga att jobba överhuvudtaget. Men jobbet kom till mig. Aldrig trodde jag att någon skulle komma fram till mig och fråga om jag vill ha ett jobb men så gick det faktiskt till.

Tack vare mitt ideella engagemang har jag visat vad jag kan och vem jag är. Just detta engagemang har nu gett mig ett jobb. Ett jobb som ger en inkomst. Snacka om lycka.

Jag är så glad och så tacksam. Hoppas bara att jag kan leva upp till förväntningarna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar