onsdag 13 maj 2015

Majas outfit


Maja gick inom H&M igår på uppdrag. Magda hade för någon vecka sedan köpt ett par jeans som visade sig vara för små. Maja som faktiskt inte ägde ett par blå jeans efter sin utsortering tyckte att hon kunde ta jeansen och köpa ett par nya till Magda. Perfekt lösning.

Medan Maja letade efter rätt jeans hade hon mig i mobilen. Plötsligt hör jag henne säga:

- Åh! Mamma!! Gissa vad jag ser. Det är en tröja med en enhörning på.
- Det låter som om Maja-tröja, svarar jag.
- Mamma! Den är så fin. Jag måste köpa den.




T-shirt - H&M 99 kr
Byxor - garderoben (inköpta på Carlings)


Magda blev väldigt glad över de nya jeans som Maja köpt. Det var faktiskt den modellen som hon gillade från första början. Då fanns de inte i hennes storlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar