fredag 8 maj 2015

Ibland blir det så otroligt fel


Papper, papper och papper. Mycket blev gjort men en hel del återstår. Tänk att det krävs så mycket när man engagerar sig i en förening.

Känner att jag borde göra mer men jag begränsar eftersom jag vet att det inte är bra för mig. Så jag väger mellan det dåliga samvetet över att veta att jag borde göra mer i föreningen med det dåliga samvetet över att jag redan egentligen gör för mycket.




Ulrika bjöd på god lunch i form av jordnötsbiffar. Gott !

Vid 13.45 hämtade jag Maja för det sista besöket på Bup. Läkaren skickar nu remiss till vuxenpsyk. Maja är vuxen.


Efteråt väntade jag i solen med en Bos medan Maja mötte upp en kompis. 


Familjen beställd pizza medan jag stekte en burgare från Anamma med lite annat gott till. 

Eftersom gubben fyller år idag kom släkt på besök och jag hade köpt en prinsesstårta. Till mig och de som inte äter tårta hade jag köpt fyra ekologiska raw bollar. Två med lime och två med mint. 22 kronor styck är lite väl saftigt.  Så goda. 



När gästerna hade gått vår jag tvungen att ge mig ut på en promenad med Rex. Var tvungen att rensa skallen. 



Imorgon hoppas jag att allt är bättre. Imorgon hoppas jag att en vän är en vän. Imorgon hoppas jag att min tro på godheten blir bekräftad. 

Ikväll känner jag mig bara så otroligt besviken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar