tisdag 26 maj 2015

Panik!!!!!!!

Förra veckan: Kaxig!!! "Klart jag fixar två jobb i sommar. Lugnt! Det är bara någon månad det blir riktigt tufft. Det löser vi."




Denna veckan : Panik!!! " Vad sjutton tänkte jag med?"


Tror att den största paniken beror på att det är så mycket som är osäkert och oklart. Och jag HATAR lösa trådar. Jag vill ha ordning och reda. Jag vill ha koll.

Vet jag inte något så tar jag reda på det. Men, just nu funkar det inte. Jag måste vänta in andra människor. Eftersom fakta ännu inte existerar.

Tror att jag lugnar ner mig när allt bara kommit igång. När jag har vetskap om var jag ska vara, när jag ska vara där och vad jag ska göra.

Som det är nu vet jag knappt vad jag själv heter.

Ska jag vara helt ärlig så är jag faktiskt lite rädd också. Kommer jag att nå upp till de krav som är satta på mig? Leva upp till förväntningarna? Om kroppen kommer att orka är av mindre betydelse.

Men om mina två arbetsgivare tror på mig så måste jag också tro.

Vilken soppa jag har satt mig i men som alltid är det bara att spotta i nävarna och ro. För inte sviker Lotta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar