fredag 29 maj 2015

Försök till avslut och fredagsmys


Idag har jag försökt att avsluta lite ideellt arbete eftersom mina två jobb börjar på måndag. Kommer inte orka engagera mig lika mycket som tidigare. Känns sorgligt men jag måste lägga min kraft på arbete som ger inkomst.

Jag har försökt lämna över delar av mitt engagemang för att kunna klara av att fortfarande vara kassör. Det har gått sådär.

Vill inte dumpa åtaganden men om ingen annan plockar upp bollen får den faktiskt ligga.



Vi taggar fredag och Glossybox. Maja är lycklig. Magda också men med feber och rinnande näsa vill hon inte vara med på bild.

Innehållet får ni i morgon. Ikväll är det pizzakväll med barnbarn som gäller.

Men en sneakpeak kan ni få.


I Magdas glossybox fanns detta tjusiga nagellacket från Make up store. Färgen heter faisal.


Maja pryder sig själv med bandet från glossyboxen.

En skönhet klär i allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar