måndag 20 maj 2013

Lunch



Innan dagens kafeträff med Attention åkte jag till Ulrika för att plocka fram faktamaterial som ska följa med till ett seminarium på onsdag.  Klappat och klart och färdigt att hämtas.

Sedan kontrollerade jag så att alla delar i utställningen "En särskild utställning om särskilda barn" fanns på plats. Utställningen ska skickas iväg och ställas ut.

Vilket är kul men det betydde att jag, min arma krake, bar två tunga lådor till bilen. Fick hemsk värk i axel och nacke efteråt.

Stress som jag älskar och sedan kafeträff med Ulrika.

Inte någon medlem alls denna träffen. Tyvärr betyder det att vi lägger ner den verksamheten till hösten. Finns ingen anledning att fortsätta om ingen är intresserad. Passar ju bra eftersom jag inte ska ha några aktiviteter alls i höst. Då är det två mindre saker varje månad för resten av styrelsen att sköta. Blir nog tillräckligt med allt annat de får ta över.

Men lunchen var god och vi kunde prata om annan verksamhet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar