tisdag 30 april 2013

Hårvårdsprodukter


Jag har under en längre tid använt Moroccanoil som shampoo och balsam. Tjejerna började också använda och vi är alla väldigt nöjda.

Denna gången köpte jag ett set med neccesär och lite andra godheter. Maja var i behov av en lite större neccesär att ha med till gympan.

Det fanns förutom shampoo och balsam även Moroccanoil treatment och Restorative hair mask.

Moroccanoil treatment har jag fått tidigare och Maja och Magda fick också när de satte färgade hårslingor.

Oljan är fantastisk att ha i hårtopparna och ger näring åt håret.

Restorative hair mask vilket är en återuppbyggande hårmask har jag inte använt än. 

Hela paketet gick på 599 kronor hos frissan. Dyrt men produkter som är bra för mig och för flickorna. Får ofta problem med irriterad hårbotten men dessa produkterna passar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar