tisdag 17 december 2013

Hoodie från Oneswe


Det finns otroligt många sajter på Internet. Vi gillar alla tre att surfa runt och kolla in kläder och annat. Köpa lite också såklart. 

Vi har testat svenska och utländska sidor. 

Ibland trillar man över guldkorn och ibland är det bara skräp. 

Maja köpte en kort hoodie från www.oneswe.com.



Köpte en grön för att testa kvalitet. Även om den var billig, nedsatt till 149 kronor, så är det bortkastade pengar om varan håller måttet. 

När jag nu går in på sidan så finns inga hoodies kvar. Eller om jag inte hittar dem just nu. 

Synd, för jag är väldigt nöjd med kvalitén och Maja hade gärna köpt flera. Både i lång och kort modell. 

Kanske kommer det tillbaka efter helgerna eller så har Oneswe renodlat sig till enbart jumpsuit. 

Håller de lika bra kvalitet som hoodien så är det bra plagg.

Ficka i fickan
Det är detaljerna som gör det


Maja har några jumpsuits från www.ziperall.se och Oneswe håller (om jag jämför med hoodien) bättre kvalitet. Ziperall verkar däremot tyna bort. Det finns jumpsuits kvar på hemsidan men i väldigt begränsad upplaga.

När Majas rosa ziperall beställdes gick det vill och med att få brodyr på. En tjänst jag inte längre hittar på sidan.

Kanske det inte längre är en marknad för jumpsuits?

Jag tycker det ser mysigt ut när de springer omkring här hemma som stora teletubbies men jag blir paff när jag möter människor i affären med jumpsuit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar