tisdag 10 december 2013

Tisdag på stan



Att shoppa med mina tjejer innebär mycket sittande i eller utanför provrum. Men det är bara kul. För ett år sedan, kanske inte mer än ett halv år sedan, så klarade Magda inte av att gå in i ett provrum. Klarade hon av att prova var jag tvungen att stå precis utanför.  Att hon nu till och med går runt i affären utan att följa efter mig känns helt otroligt. 

Magda hittade lite nytt och även Maja fyndade. 

Kommer mer bilder i morgon eller när de används. 

Vi tog en paus och tog lite fika på Darins.


Maja köpte ett erbjudande med varm choklad och pepparkaksfigur.


Grädde och marshmallows.



 Magda köpte en svart mössa på Glitter. "Whatever" för 79.90 kronor.


Det blev även en ny stav i örat. Sötvattenpärlor med titanstav. 150 kronor. Köpt hos Butik Jasmin.



Jag hade bestämt träff med vackra Jennie som istället för att sälja ljusstakarna till mig gav mig dem.

De passar jättebra hos mig. Älskar verkligen smide.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar