tisdag 17 december 2013

Paket i brevlådan


Idag var det roligt att hämta posten. Det var ett paket till mig och inte bara räkningar.

Min kära vän Marina skapar i smycken och jag hade beställt lite. Både till mig och till mina flickor men deras är presenter så dem visar jag inte idag.


Marina är jätteduktig och hade jag bara haft pengar så hade det kommit paket oftare. 


I paketet låg också en extrapåse. Spännande!!


Det var en gåva till mig. 

Jag hade tittat på den ringen bland hennes produkter och tänkt att det var precis min smak. 

Hade den på mig i fem minuter och sedan kände jag tryck. 

Tyvärr vågar jag inte använda den eftersom mina fingrar svullnar. Använder bara expanderringar. 

Kanske får den hitta ett annat hem.  Vem vet kanske den töjs så jag kan använda den. Vill inte riskera att behöva klippa sönder den när fingrarna svullnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar