torsdag 19 december 2013

Och så var vi där igen...

Fingermustasch från Butik Jasmin 49 kr

Tur jag har min Maja som får mig att le.

Mina fötter, vrister, ben och armar skriker åt mig:

- Varför plågar du oss så? Varför gör du oss illa?

Vi var i fem affärer. Jag bar ingenting. Inte ens på Maxi. Men nu värker min kropp otroligt.

Vi stressade inte. Vi tog det lugnt. Trots det har jag så ont att tårarna rinner.

Idag måste jag. Jag har ett möte kl. 12, ett informationsmöte på jobbet kl. 14 och sedan jobb 15.30-23.30.

Jag måste orka. Idag och i morgon. Sedan är jag ledig en dag. Därefter jobb söndag och så var jag snäll och erbjöd mig jobba på måndag då chefen ville vara ledig.

Vad tänker jag med?

Måste orka, måste orka. Måste!

Det blir en medicincocktail och vila någon timme i hopp om lindring.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar